Minden cégben a munkatársak órabére az egyik legnagyobb költségelem, ezért fontos hogy a munkatársak munkaideje minél jobban ki legyen használva. Két fő módja van a munkaidő pazarlásának:
Munkaidő Pazarlás 1: Hiányzó Információ
A munkájukhoz nem áll rendelkezésre az összes információ és ezért megakad a feladat elvégzése. Például a feladat nem lett kiadva, nem lett hozzá minden információ megadva, szükséges dokumentumok nem lettek rendelkezésre bocsátva.
Munkaidő pazarlás 2: Információ Keresgélés
Manapság egy munkahelyen számos kommunikációs programot, chat-szobát, jegyzetelő programot, Excel táblákat használunk amelyek zsonglőrködésével próbáljuk a feladatokat nyilván tartani. Amikor több ember dolgozik egy feladaton ez különösen problémás.
Mindenki számára ismerős lehet hogy emaileket keresgélünk csatolmányokért, jegyzet programokban próbáljuk követni egy - egy projekt lépéseit. Ezzel rengeteg időt elpazarlunk, mitöbb megakasztjuk a folyamatos munkavégzés ütemét. Majd amint megtaláljuk a keresett dokumentumot vagy információdarabot folytatjuk a munkát.
Ez a két munkaidő pazarlás beszorozva a munkatársak óradíjával jelentős költségpazarlást jelent számos cégnek.
Harmónikus Munkavégzés
A nagy multinacionális cégek előnye többnyire abból fakad, hogy több tízezer vagy százezer ember egy ritmusban dolgozik. Egy Amazon, egy autógyár vagy akármelyik bank működése elképzelhetetlen lenne a programok nélkül. Mi ezt a hatékonyságot hoztuk el a mikro és kis cégek világába az
egyuttapp.hu-val.
Képzeljük el hogy a munkatársak úgy tudnak a munkájukra koncentrálni, hogy minden információ és dokumentum rendelkezésre áll. Nem kell emailekben bányászni, nem kell telefonálni és chatszobákban kérdéseket feltenni. Nem kell minden email érkezésre megállni és megnézni, hátha megjött a várva várt válasz a kérdésre.
Az
egyuttapp.hu-val már 2-3 fős csoportok is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el. 20 - 50 fős csoportok viszont igazi szintet tudnak ugrani.
Példa
Felhasználóink közé tartozik egy fejlődő webshop, amely saját termékeket gyárt és értékesít az interneten illetve saját üzletekben. Üzleti érdekekből a webshop-ra "cég"-ként fogunk hivatkozni.
A cégnél 19 fő dolgozik. A feladatokat tekintve ez a 19 fő ugyanannyi feladatot lát el mint egy jóval nagyobb cég. A teljesség igénye nélkül ide tartoznak az alábbiak: anyagbeszerzés, termékfejlesztés, gyártás, marketing, könyvelés, munkatársak felvétele, stratégiai tervezés és így tovább.
Az
egyuttapp.hu -ban létrehoztak egy vállalati csoportot, amelybe minden munkavállaló belekerült. Ezután egyszerűen lehet feladatokat létrehozni és ebbe a megfelelő kollégákat meghívni. Így mindenki tisztában van minden rá tartozó dologban. Mindenki hozzá tudja rakni a gondolatait illetve fel tudja tölteni a dokumentumokat amelyek az adott feladathoz kellenek. A munkaidő kb 20% - 30%-al jobban ki van használva.
A jö ötletek nem felejtődnek el, hiszen elő lehet őket hívni az Elhalasztott feladatok mappából.
Amennyiben keresünk információt, egy egyszerű keresővel tudunk azonnali választ kapni.
Az
egyuttapp.hu egyszerű kezelőfelülete hosszú távú optimalizálás után született meg azzal a céllal hogy egy csoport hatékonyságát nagyban növelje.